Kreativt team: | |
---|---|
Prod.selskap: | Stig og Stein Radiobyrå |
Kunde: | Schibsted |
Juryens begrunnelse: | |
Vi er ikke sikre på om det er det at juryen kjente seg igjen i ømme fingre, e-moll og manglende rock’n’roll, eller om det var et sjeldent godt produsert raseriutbrudd på radio som gjorde at sesam.no går av med seieren denne måneden, men enige var vi. Dette er jo en stor kampanje, og forrige måned var den også høyt oppe uten å komme med på topp tre, men denne spoten er nok den beste og klareste hittil. Juryen lurer på om det er nødvendig med så mye voice, eller om det er mulig å, unnskyld ordspillet, komme til poenget? |
Kreativt team: | |
---|---|
Prod.selskap: | Verdens Sterkeste Mann |
Kunde: | Byggmakker |
Juryens begrunnelse: | |
Nok en gang sitter juryen og vurderer nye spotter fra det som snart må være Norges mest produserte radiospor, og nok en gang klarer vi ikke la være å le. Og målingene i det siste viser jo at radiopublikum er enig med oss. Riktignok føler juryen at dramatiseringene vel er enda morsommere når de er tettere knyttet til produktet, men ustrukturert overforbruk av lydeffekter har sjeldent vært bedre. Dessuten er promp alltid gøy på radio. |
Kreativt team: | |
---|---|
Prod.selskap: | Stig og Stein Radiobyrå |
Kunde: | Norsk Tipping |
Juryens begrunnelse: | |
Nok en gang sitter juryen og vurderer nye spotter fra det som snart må være Norges mest produserte radiospor, og nok en gang klarer vi ikke la være å le. Og målingene i det siste viser jo at radiopublikum er enig med oss. Riktignok føler juryen at dramatiseringene vel er enda morsommere når de er tettere knyttet til produktet, men ustrukturert overforbruk av lydeffekter har sjeldent vært bedre. Dessuten er promp alltid gøy på radio. |