Kreativt team: | |
---|---|
Prod.selskap: | Stig og Stein Radiobyrå |
Kunde: | Telenor |
Juryens begrunnelse: | |
Dette var et friskt pust i en måned som ikke nådde de store høyder. Juryen var helt klart enig om at dette var rundens beste. Det er en stor kampanje som imponerer med 24 jevnt bra spotter. Noen jurymedlemmer mente at denne julekalenderen er det beste som har blitt gjort på dette konseptet. Det er morsomt, trivelig og har høy kvalitet, både i produksjon og i manus. Skuespillerene fortjener også en klapp på hver sin skulder, de har gjort en solid innsats i denne kampanjen. |
Kreativt team: | |
---|---|
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | Leiv Vidar |
Juryens begrunnelse: | |
Disse spot’ene er absurde og rare, men flere i juryen skulle ønske at de var dratt enda lenger ut. Juryen var imidlertid enig om at spot`ene ble avsluttet med en bra voice og jingle. Det hersket litt usikkerhet rundt selve konseptet “pølser på hjernen”, og hvor kjent det egentlig er for folk der ute, noe som spot’ene jo er avhengig av. Diskusjonen var likevel ikke heftigere enn at Leiv Vidar stakk av med en andreplass denne måneden. |
Kreativt team: | |
---|---|
Prod.selskap: | Verdens Sterkeste Mann |
Kunde: | Meny |
Juryens begrunnelse: | |
Litt ujevnt. Det var diskusjon rundt hvorvidt dette var engasjerende nok. Juryen liker derimot hvordan man framhever produkter og tilbud. I tillegg er det solid produsert. Med andre ord en velfortjent tredjeplass. |