Synnøve Finden2. plass

Kreativt team:
Prod.selskap: Stig og Stein Radiobyrå
Kunde: Synnøve Finden
Juryens begrunnelse:

Dette er bra, den siste spotten er best - Janne. Noen fikk ikke med seg poenget i den første, den ble litt for hemmelig. To mente at spottene forutsetter at man er i universet til Synnøve Finden for å ta poengene. Det er en fare for at tekstforfatteren er litt for langt inn i sitt eget univers til at det blir forståelig for alle – Espen. En veldig bra utvikling av konseptet ”matpakkemonolagene”. Dette er ekstremt bra spilt, jeg blir glad når jeg hører så bra skuespill – Stig. Det er veldig bra fornyelse av konseptet, men det er ikke sikkert den vanlige mann i gata hører om det er noen forskjell, uten at man tror det har noen betydning. Man tar poengene, og det viktigste er ikke om man hører om konseptet har fornyet seg eller ikke. Dette er en litt slapp produksjon. Den første med Gnuen er utydelig, man hører nesten ikke poenget. Bra åpning for å videreutvikle konseptet videre.

»
Sep 01
»
Sep 02