Esso1. plass

Kreativt team:
Prod.selskap: VMP
Kunde: Esso
Juryens begrunnelse:

Dette er drit morsomt, det eneste lille minus var kanskje at voice overen virket litt lang – Henrik. Her var juryen delt på midten om voicens lengde var riktig eller for lang Dette er tatt helt ut, disse spottene er så teite at det blir bare morro –Bjarte. Konseptet har vært kjørt en stund, og man synes de forrige spottene var bedre, at de var tettere på produktet. Det kunne vært reklame for alt mulig, men det er nå sånn at det var de som gjorde det osv. Selvsikkert gjort, man tør å være annerledes, man tør å drite seg ut. Det er deilig å høre spotter som ikke er så pretensiøse. Noen poenger er litt søkte som f. eks Ku spotten der det ble diskusjon om hva poenget var. Juryen er litt usikker på om kommunikasjonsverdien ved første gangs høring, men de vokser for hver gang man hører dem. Bra produksjon og bra skuespill.

»
Sep 01
»
Sep 02
»
Sep 03