Byrå: | Både Og Radiobyrå |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Ola-Per Ekblom |
Prosjektleder: | Elisabeth Andonov |
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | Right Price Tiles |
Kundeansv.: | Kim Eriksen |
Juryens begrunnelse: | |
Seieren går til en gjenganger som på vellykket vis har fornyet konseptet. Det er ærlig, ekte og kult å la kundene få kritisere butikken litt. Dette føles hverken konstruert eller tvunget, og flyten er fin! Synes du ideen er litt enkel? Joa, men det er jo litt det som er greia med Right Price Tiles da - det er derfor det er så billig. |
Byrå: | Dinamo |
---|---|
Kreativt team: | |
Prosjektleder: | Hanne Løchen |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Kreftforeningen |
Juryens begrunnelse: | |
Alle mennesker har irriterende sider. Også de som har kreft. Og der har du innsikten bak denne litt såre men fine radiokampanjen. Det ligger mye kjærlighet i å savne noens feil og mangler. Juryen blir rørt på den rette måten. Gratulerer med andreplass! |
Byrå: | Hausmann |
---|---|
Kreativt team: | |
Prosjektleder: | Jannicke Skarbøe |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Mammutsalget |
Juryens begrunnelse: | |
Bronsen denne måneden går til en kampanje som … Vil du høre mer må du nesten klikke og høre resten av spotten. |