Byrå: | The Oslo Company |
---|---|
Kreativt team: | |
Prosjektleder: | Celin Vanay |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Fagforbundet |
Juryens begrunnelse: | |
Fagforbundet tar ikke ferie selv om kundene deres gjør det. To nye spotter i samme serie som vinnerkampanjen fra mai, stikker av med seieren til New York. Både idéen og produksjonen er god, selv om overgangene fra hverdag til ferie er litt mer overraskende denne gangen. Vi håper teamet har reiseforsikringen i orden;) Grattis! |
Byrå: | Både Og Radiobyrå |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Ola-Per Ekblom |
Prosjektleder: | Elisabeth Andonov |
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | Right Price Tiles |
Kundeansv.: | Kim Eriksen |
Juryens begrunnelse: | |
Right Price Tiles slår ikke sprekker. De limer seg fast på Sølvmikkens toppliste med noen nye spotter der butikkansatte gladelig forteller om kjedens nye, smoothe samarbeid med Klarna. Juryen ler og koser seg som vanlig, men begynner å lure på om de som svarer på telefonen kan ha blitt instruert, denne gangen? Uansett, grattis med andreplassen! |
Byrå: | SMFB |
---|---|
Kreativt team: | |
Prosjektleder: | Henriette Valeur |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Specsavers |
Juryens begrunnelse: | |
Oj! Man ser virkelig dårlig hvis man forveksler solkrem med rømmedressing! Da må man vel være helt blind? Isåfall treffer Specsavers blink ved å plassere disse reklamene på radio, og det er nok til pallplass i juni. Vi gratulerer! |