Byrå: | Både Og Radiobyrå |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Ola Per Ekblom |
Prosjektleder: | Elisabeth Andonov |
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | AJ Produkter |
Kundeansv.: | Amund Tangen |
Juryens begrunnelse: | |
AJ Produkter har ikke bare overraskende mange varer på lager, de har laget overraskende mange lekne spotter. Konseptet handler om nettopp det overraskende store utvalget av alt fra kontorrekvisita til industrivarer, som overraskende nok avbryter en situasjon som handler om noe helt annet enn akkurat dét. Noen ganger litt overraskende lange pasninger fra idé til avleveringen av budskapet, men akkurat innafor til at AJ Produkter stikker av med Sølvmikken for april. Vi gratulerer! |
Byrå: | Kitchen |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Hans Moe |
Prosjektleder: | Kine Dahl |
Prod.selskap: | Verdens Sterkeste Mann |
Kunde: | Interoptik |
Juryens begrunnelse: | |
Det finnes optikere og det finnes Interoptikere. Det er sikkert og visst og de tenker på øyne og synsundersøkelser nesten alltid og i enhver situasjon, langt forbi arbeidstiden. Et morsomt og sjarmerende konsept som viser hvordan Interoptikere har «hjerter som banker for faget». |
Byrå: | Morgenstern |
---|---|
Kreativt team: | |
Prosjektleder: | Anita Nørsett Dahl |
Prod.selskap: | Verdens Sterkeste Mann |
Kunde: | Verisure |
Kundeansv.: | Hanne Bruusgaard |
Juryens begrunnelse: | |
Hvis du er usikker på om du burde ha boligalarm, så blir du kanskje «verisure» etter å ha hørt påskespottene til boligalarmselskapet med samme navn. Konseptet spiller på den høyaktuelle påskekrimmen som plutselig utspiller seg fra TVen og inn i ditt eget hjem. Det er smart tenkt, godt produsert, og harmonerer ekstra godt for perioden spottene var på lufta. |