Byrå: | Llowbank |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Tore Woll |
Prosjektleder: | Lene Friberg |
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | Fiskemannen |
Kundeansv.: | Nina Brendsrud-Andersen |
Juryens begrunnelse: | |
Ha, ha. Rekeskrue, lekestue. Ved første ørekast er det lett å avfeie disse spottene som tøys og tull. Men hei, vent litt! Skiller de seg ikke ut? Husker vi ikke avsenderen? Får vi ikke inntrykk av hvor enkle oppskriftene er? Ler vi ikke? Jo, men vi gjør jo det, alt sammen. Gratulerer til Fiskemannen med årets første Sølvmikk! |
Byrå: | Både Og Radiobyrå |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Ola-Per Ekblom |
Prosjektleder: | Elisabeth Andonov |
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | Blåkläder |
Kundeansv.: | Anja Løkke og Henrik Holm |
Juryens begrunnelse: | |
Blåkläder er en gjenganger på radio og premiert flere ganger tidligere. Derfor er det gledelig å høre at konseptet fortsatt holder seg bra, og akkurat som i en pose smågodt har jurymedlemmene hver sin favoritt også denne gang. |
Byrå: | SMFB |
---|---|
Kreativt team: | |
Prosjektleder: | Tuva Dyrnes |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Maarud |
Juryens begrunnelse: | |
Denne spotten for Maarud Potetgull anbefales ikke av noen faktiske kjendiser, men av en fornøyd jury som er til forveksling like. Kjendiser, altså. |