Februar 2015

BMW1. plass

Byrå: Los & Co
Kreativt team:
Prosjektleder: Fam Gudim
Prod.selskap: Sagveien Resort
Kunde: BMW
Juryens begrunnelse:

Dette er ikke første gang sølvguttene er ute på kommersielt oppdrag, men denne gangen er sluttresultatet såpass godt at spotten går av med seieren i februar. Produksjonen er stødig, og man har heldigvis klart å holde seg for god for ekstrem overdrivelse. Spotten står ut med sin tydelige idé og sitt klare budskap.

»
Silverpojkarna

Lilleborg -JIF Avløpsåpner2. plass

Byrå: Krypton Sound Planet
Prod.selskap: Krypton Sound planet
Kunde: Lilleborg -JIF Avløpsåpner
Kundeansv.: Nina Skalstad
Juryens begrunnelse:

Fin, tydelig og ikke minst relevant idé hvor selve fordelen til produktet danner lydbildet i radiospotten. Juryen er svak for leken med lyd, somåpneropp for en sterk andreplass denne måneden.  

»
Tettere og tettere (0:29)

ICA3. plass

Byrå: Los & Co
Kreativt team:
Prod.selskap: Sagveien Resort
Kunde: ICA
Juryens begrunnelse:

Ica er tro mot konseptet sitt med den selvhjulpne Jonas Morstad innerst i Sognefjorden. Det uttales i juryen at disse spottene er hakket vassere enn tidligere bidrag, og når Morstad syr undertøyet sitt av døde lemen holder det hele veien inn til tredjeplass.

»
Skrei
»
Undertøy