Byrå: | TRY/Apt. |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Helge Gjertveit |
Prosjektleder: | Annette Werner |
Prod.selskap: | Verdens Sterkeste Mann |
Kunde: | Finn.no |
Kundeansv.: | finn.no |
Juryens begrunnelse: | |
”Short and sweet” kom som en kjapp konklusjon etter gjennomlytting. Denne |
Byrå: | Los & Co |
---|---|
Kreativt team: | |
Prosjektleder: | Katrine Øiestad |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | TV2 |
Kundeansv.: | Ludvig Johansen |
Juryens begrunnelse: | |
Den neddempede idéen og produksjonen er en deilig avveksling til det sedvanlige sportsståket. At de klarer å holde seg unna en salve på slutten for å markere galskapen, er clasy. De to generelle spottene faller best i smak, jula blir litt for påtatt. Her kunne de nok tråkket enda mer til med inside-raritetene for å bli mer spennende. Nok en solid andre plass. |
Byrå: | Try |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Sven Jensen |
Prosjektleder: | Silje Kjenseth-Wynter |
Prod.selskap: | Verdens Sterkeste Mann |
Kunde: | Djuice |
Kundeansv.: | Christine Henriksen Aanestad |
Juryens begrunnelse: | |
"En skrekkelig relevant idé i forhold til produktet", var vel nærmest det eneste juryen var helt enige om her. Spottene vakte alt fra latter til kommentarer som "jeg liker det og kjenner meg igjen", "jeg synes ikke det er gøy i det hele tatt" og et ønske om "litt mindre dramatisk sidemålsvibb". Disse trenger du ikke å høre mer enn èn gang for å ha en mening om. |