Byrå: | Anti Oslo |
---|---|
Kreativt team: | |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Jernia |
Juryens begrunnelse: | |
Jøss, et sanggrep vi ikke har hørt før! Jernia vil fortelle oss at de nå har salg, og da er det befriende at det er nettopp det de gjør – uten for mye pushing og priser. Juryen får litt Grandiosa-følelse, og enkelte kan rapportere om at familien danset da spottene ble spilt i stua. |
Byrå: | NORD DDB Oslo |
---|---|
Kreativt team: | |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Netcom |
Juryens begrunnelse: | |
Budskapet blir levert på en tydelig og grei måte, men grepet oppleves som noe kjedelig og uoriginalt. Her kunne man tjent mye på sprekere tekstarbeid. Spottene lander allikevel fint, og det mumles at dette er langt bedre enn mye annet man har hørt fra Netcom de siste årene. |
Byrå: | Los & Co |
---|---|
Kreativt team: | |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Stabburet |
Juryens begrunnelse: | |
Stabburet sin appell til voksne, og absolutt ingen barn, får tredjeplassen i januar. Gjennomføringen kunne nok vært hakket vassere, men alt i alt er dette en morsom og tydelig idé som sjarmerer juryen. |