Byrå: | Los & Co |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Ellen M. Fougner |
Prosjektleder: | Nora Gauslaa |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Strim |
Kundeansv.: | Ida Svele |
Juryens begrunnelse: | |
Det er strømmetjenesten Strim som stikker av med det største påskeegget i mars. Juryen berømmer et sterkt konsept som er gøy, enkelt og godt utført. Ideen om en veldig misfornøyd kunde fanger lytterens oppmerksomhet, utfordrer, og overrasker. Trond Fausa Aurvåg leverer som vanlig solid i replikkene, og får til og med «den selgende delen av radiospottene» til å høres morsom ut. Juryen takker også for tipset om å spise ostepop med spisepinner, godt tenkt. Hører gjerne flere spotter i samme univers! |
Byrå: | Atyp |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Svein Larsen |
Prosjektleder: | Sonja Njølstad |
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | Skatteetaten |
Kundeansv.: | Bugge Mjærum |
Juryens begrunnelse: | |
Juryen fikk «nesten» lyst til å sjekke skattemeldingen etter disse to solide spottene fra hele Norges skattefut. God idé, godt utført og tydelig avsender. Konseptet gir rom for mange nye spotter i samme univers, så her må etaten gjerne bruke skattepengene på enda flere spotter. |
Byrå: | Anti Oslo |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Magnus Flø |
Prosjektleder: | Mari Jacobsen |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | TV 2 |
Kundeansv.: | Albert Arli og Sandra Barth-Hansen |
Juryens begrunnelse: | |
Det er lett å bli revet med i disse gjennomførte spottene for TV 2 Play. Juryen berømmer god skrivekunst og høy produksjonsverdi. Dette var rett og slett god radio, med både humor, drama, krim og spenning. |