Byrå: | NORD DDB |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Thomas Olsson |
Prosjektleder: | Maja Berdychowska |
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | Ice |
Kundeansv.: | Camilla Nygaard, Jannicken Lampe, Elise Angelsen |
Juryens begrunnelse: | |
Til årets første Sølvmikk var det stort sett bare positive ord å hente fra juryen. Telefonsvarer-spotten skiller seg litt ut fra de to andre, men viser også at konseptet kan taes ut på flere måter enn den «klassiske» tulletelefonen. At radio tar konseptet fra tv-kampanjen og gjør det til sitt eget, blir også applaudert. Kanskje lov å håpe at strikken dras ytterligere til neste runde? |
Byrå: | Geelmuyden Kiese |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Pål Drage |
Prosjektleder: | Trine Bøe Jakobsen |
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | Fiat |
Kundeansv.: | Lars Mollerud |
Juryens begrunnelse: | |
Lekent og velprodusert var noe av det første som kom opp. Så ble det litt diskusjon. Hva sier voicen egentlig på starten. «Ser man det»? Vet alle at «serenade» er et begrep innenfor klassisk musikk? Det spiller ingen rolle, for diskusjonen gikk fort over i at de fleste ønsket seg flere uttak. Og flere sjangre. Noe juryen også håper at de får. |
Byrå: | Både Og Radiobyrå |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Ola-Per Ekblom |
Prosjektleder: | Elisabeth Andonov |
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | OMO Color |
Kundeansv.: | Henrik Christensen |
Juryens begrunnelse: | |
En liten «dært» med østfolddialekt kan noen ganger være alt som trengs, både for å skille seg ut i reklameblokken og for juryen. |