Byrå: | Per Høj |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Sverre Midtun |
Prosjektleder: | Nanna Grønli |
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | Helsedirektoratet_sept2018 |
Kundeansv.: | Anne Kathrine Aambø |
Juryens begrunnelse: | |
Det er ikke så lett å slutte å røyke, men det er veldig lett å gi førsteplassen til Helsedirektoratet sin nye radiokampanje for røykeslutt. Med gode skuespillere og velskrevne situasjoner, føles spottene ekte og ærlige. Gratulerer til Per Høj med månedens morsomste spotter! |
Byrå: | NORD DDB Oslo |
---|---|
Kreativt team: | |
Prosjektleder: | Jorunn Wold |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Elkjøp bedrift |
Juryens begrunnelse: | |
Er det radioteater? Eller samtidskunst? Neida, det er bare en frisk B2B-kampanje fra Elkjøp. Juryen satte pris på det absurde lydbildet, og en kampanje som skiller seg ut i elektronikkategorien. Vi gratulerer NORD DDB med månedens andreplass. |
Byrå: | Både Og Radiobyrå |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Ola-Per Ekblom |
Prosjektleder: | Elisabeth Andonov |
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | Right Price Tiles |
Kundeansv.: | Per Christian Teie og Kim Eriksen |
Juryens begrunnelse: | |
Tredjeplassen går til Right Price Tiles sitt velkjente navneforvirrings-konsept. Juryen flirte, og konkluderte med at det er et godt tegn når man sitter i spenning og venter på hva slags selskap de har funnet på denne gangen. Gratulerer til Både Og med en sjarmerende tredjeplass. |