Byrå: | Både Og Radiobyrå |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Ola-Per Ekblom |
Prosjektleder: | Elisabeth Andonov |
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | Blåkläder_mai2018 |
Kundeansv.: | Anja Løkke og Henrik Holm |
Juryens begrunnelse: | |
Hvis Blåkläder hadde vært et radiokonsept, så hadde det ikke vært sånne masete sketsjer med koselig ukulelemusikk på slutten. Nei, det hadde vært steinsolid tekstarbeid, opplest av en skuespiller som drakk diesel til frokost. Konseptet hadde fått Sølvmikkjuryen til å skamme seg over at de ikke hadde funnet det på selv, og hadde du sendt det inn til Sølvmikken to måneder på rad, hadde det vunnet begge gangene. |
Byrå: | Try |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Trond Sandø |
Prosjektleder: | Kritin Berg |
Prod.selskap: | Verdens Sterkeste Mann |
Kunde: | Tine Ostestaver |
Kundeansv.: | Tine Ostestaver |
Juryens begrunnelse: | |
Ostestaver passer perfekt på radio. Og tydeligvis på en mengde andre steder. Måten dette poengteres på, er den beste juryen har hørt på lenge. Når det i tillegg dukker opp en kortspott litt senere i samme brekk, blir man sittende å vente på ostestaver selv i de spottene som reklamerer for andre produkter. Grattis med |
Byrå: | Try |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Yngve Holtberget |
Prosjektleder: | Mette Lange |
Prod.selskap: | Verdens Sterkeste Mann |
Kunde: | Skoda |
Kundeansv.: | Skoda |
Juryens begrunnelse: | |
Det er rart, overraskende og gøy å snakke om hvor mye en hobby veier. Juryen lurte på hvilke andre hobbyer enn husbygging som kan veie to tonn, men kom etterhvert frem til at hest, jacuzzi og elefant er ganske tungt å drive med. Da kan det være greit med hengerfeste. |