Kreativt team: | |
---|---|
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Rema 1000_feb2018 |
Juryens begrunnelse: | |
Det enkle er ofte det beste. Gull til Maverix og Rema 1000. |
Byrå: | Både Og Radiobyrå |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Ola-Per Ekblom |
Prosjektleder: | Mie Sten |
Prod.selskap: | Både Og Radiobyrå |
Kunde: | Saltdalshytta |
Kundeansv.: | Trond-Arve Nikolaisen |
Juryens begrunnelse: | |
Artige dramatiseringer som vi hytteløse kjenner oss igjen i. Det er lett å se for seg den forventningsfulle familien som sitter der i fullpakket bil og gleder seg til en helg på fjellet. Bare så synd for dem at de ikke har noen hytte. Og ditto fint for Saltdalshytta som både kan selge dem en, samt motta en solid andreplass for disse fine spottene. |
Byrå: | Morgenstern |
---|---|
Kreativt team: | |
Prosjektleder: | Katrine Berget |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Verisure |
Juryens begrunnelse: | |
Vi liker godt hvordan disse spottene lurer oss til å tenke på noe vi egentlig ikke vil tenke på. Det er bra tenkt! Og bra gjennomført. Og når to radiospotter får en hel reklamejury til å bestille boligalarm, så har man jammen fortjent en medalje. I bronse. |