Februar 2018

Rema 10001. plass

Kreativt team:
Prod.selskap: Sagveien Resort
Kunde: Rema 1000
Juryens begrunnelse:

Det enkle er ofte det beste. Gull til Maverix og Rema 1000.

»
Matte REM43A1201R8 (0:12)
»
Tenåring REM07A1501R8 (0:11)
»
GPS REM38A1301R8 (0:13)
»
Samboer REM15A1301R8 (0:13)
»
Sjekking REM47A1101R8 (0:11)

Saltdalshytta2. plass

Byrå: Både Og Radiobyrå
Kreativt team:
Konsulent: Ola-Per Ekblom
Prosjektleder: Mie Sten
Prod.selskap: Både Og Radiobyrå
Kunde: Saltdalshytta
Kundeansv.: Trond-Arve Nikolaisen
Juryens begrunnelse:

Artige dramatiseringer som vi hytteløse kjenner oss igjen i. Det er lett å se for seg den forventningsfulle familien som sitter der i fullpakket bil og gleder seg til en helg på fjellet. Bare så synd for dem at de ikke har noen hytte. Og ditto fint for Saltdalshytta som både kan selge dem en, samt motta en solid andreplass for disse fine spottene.

»
Familietur SZEHIH2501R8 (0:25)
»
Vinterferien SZEVNT2501R8 (0:25)

Verisure3. plass

Byrå: Morgenstern
Kreativt team:
Prosjektleder: Katrine Berget
Prod.selskap: Sagveien Resort
Kunde: Verisure
Juryens begrunnelse:

Vi liker godt hvordan disse spottene lurer oss til å tenke på noe vi egentlig ikke vil tenke på. Det er bra tenkt! Og bra gjennomført. Og når to radiospotter får en hel reklamejury til å bestille boligalarm, så har man jammen fortjent en medalje. I bronse.

»
Spot A SDOVEA3001N8 (0:30)
»
Spot D SDOVED3001N8 (0:30)