Kreativt team: | |
---|---|
Prod.selskap: | Stig og Stein Radiobyrå |
Kunde: | Zett.no |
Juryens begrunnelse: | |
He-he, umiddelbar moro! Lovordene falt som høstløv blant den nye sølvmikrofonjuryen. Vi var alle enige om at det var en deilig og befriende start på en ny sesong. Oppgaven virker enkel nok, gjøre zett.no kjent. Og her klarer byrået på teit Monthy Pyton vis å banke zett mange ganger inn i hodet vårt uten at vi blir lei. Hvordan zett skrives med z holder også smilerynkene intakt. Det er vanskelig å være utfordrer til finn, men her har zett tatt et bra avspark. Vi gleder oss til fortsettelsen! |
Kreativt team: | |
---|---|
Prod.selskap: | Stig og Stein Radiobyrå |
Kunde: | Deli de Luca |
Juryens begrunnelse: | |
Morsomme spotter og veldig bra tekstskriveri, uttaler juryen om månedens velfortjente andreplass. Vi konstaterer frydefullt at det er gøy å høre spottene mange ganger - nye, finurlige detaljer dukker opp i teksten hver eneste gang. Kampanjen er gjennomarbeidet og godt produsert, selv om noen i juryen mente at spot to kanskje var litt svakere enn den første. Et ekstra pluss i margen for oppsummering og voice, som lett kunne blitt forutsigbar og kjedelig. Våre mager gleder seg til neste… |
Kreativt team: | |
---|---|
Prod.selskap: | Verdens Sterkeste Mann |
Kunde: | Byggmakker |
Juryens begrunnelse: | |
Årets radiokunde og årets radiokampanje, Byggmakker sopte med seg det meste under Gullmikrofonen 2004. Og til juryens store glede fortsetter de å holde koken. Nok en gang veldig underholdende spotter, med smart innpakking av produkt og avsender i selve dramatiseringen. Men kanskje et lite varsko: noen i juryen mente at enkelte spotter ikke holdt samme nivå |