Kreativt team: | |
---|---|
Prod.selskap: | Stig og Stein Radiobyrå |
Kunde: | Norsk Tipping |
Juryens begrunnelse: | |
"Endelig en klassisk radioreklame etter mye dogmeradio" var en kommentar fra juryen. God idé, rett på sak, en killerjingle og en bra produksjon, gjør at Norsk Tipping går rett til topps. Underholdene, selv for de som syntes livet er morsomt uten fotball. |
Kreativt team: | |
---|---|
Prod.selskap: | Stig og Stein Radiobyrå |
Kunde: | Rema 1000 |
Juryens begrunnelse: | |
Rema 1000 følger opp suksessen "Dagligvarehandelens ABC" med nok en glimrende spott. I et ellers støyende reklamebrekk er disse spottene i et behagelig tempo. Vi gleder oss til flere avsløringer fra konkurrerende kjeder. |
Kreativt team: | |
---|---|
Prod.selskap: | Stig og Stein Radiobyrå |
Kunde: | Ditt Distrikt |
Juryens begrunnelse: | |
Morsomme spotter om Dietrich Trickt og Gynter Net i en radioteaterverden sjarmerte juryen. Mye story for penga men noen i juryen hadde litt vanskelig med å henge med på alt. |