VisitDenmark1. plass

Kreativt team:
Prod.selskap: Sagveien Resort
Kunde: VisitDenmark
Juryens begrunnelse:

Juryens begrunnelse:
Årets vinner finner vi i den smale sjangeren ”fiks og elegant hasjlogikk”. Hva nå enn det måtte bety. I en verden hvor ofte den som roper høyest blir hørt, skaper kampanjen en morsom og nysgjerrighetsvekkende kontrast. Det er en kampanje hvor det aller beste er det som ikke er der. Kampanjen maser ikke, men sjarmerer juryen i senk med å være lavmælt og elegant. Så sjarmerte ble vi av disse smarte, naive spottene, at vi i samlet trupp pakket alt vi hadde av isenkram i hver vår skipssekk og tok turen over fjorden for å besøke vårt joviale broderfolk i sør.
Årets kampanje er for VisitDenmark og går til Dinamo.

»
Kose
»
Røde Pølser
»
Wienerbrød
»
Berg og dalbane
»
Sykkelferie