Riis Bilglass1. plass

Kreativt team:
Konsulent: Ola-Per Ekblom
Prod.selskap: Både Og Radiobyrå
Kunde: Riis Bilglass
Kundeansv.: Tone Jacobsen
Juryens begrunnelse:

’Årets radiocase’ skal premiere det arbeidet som gjennom bruk av radioreklame er godt tenkt, godt gjennomført, nyskapende, og som i tillegg har gjort best mulig jobb for kunden. Man må altså synliggjøre en utmerket strategi, samt dokumentere effekt.
Og effekt er stikkord for produktet som markedsføres i årets gullcase. Ikke bare fordi det ifølge dokumentasjonen forelagt juryen er mange som har latt seg påvirke, men også fordi det ifølge reklamen er så mye vi skal komme til å oppdage. Vinnercaset bryter med hva som er forventet i denne produktkategorien, og produksjonen er enkel, men lekkert utført. På toppen av pallen i kategorien ”årets radiocase” finner vi derfor en kampanje som har vist at det også på radio går an å se klart. Glassklart. Gullet går til - Riis Bilglass!

»
Flaggene
»
Fortau
»
Kafegjestene
»
Skolekorps
»
Tomme gater