Norsk Krisesenterforbund1. plass

Byrå: Try
Kreativt team:
Prosjektleder: Produsent: Linda I.B. Hagelsteen
Prod.selskap: Verdens Sterkeste Mann
Kunde: Norsk Krisesenterforbund
Kundeansv.: Wenche Holmberg Nielsen
Juryens begrunnelse:

Det er delte meninger om årets spot. Den splittet rett og slett juryen. Noen elsker den. Andre elsker den ikke. Noen ga spotten full pott. Andre ga null poeng. Noen mener at den burde vært mer emosjonell. Andre synes den er akkurat passe emosjonell. Alle var likevel enige om at den er veldig godt skrevet, at skuespillerprestasjonene er gode og at produksjonen sitter. En klar vinner til tross for delte meninger, altså. En sterk idé. Et utvilsomt gnistrende manus på flere nivåer.
Vi gratulerer Try og Norsk Krisesenterforbund! Årets spot er «Beste manus».

»
Beste Manus