Årets radiocase
På shortlist var følgende:
Blåkläder - Arbeidstøy
Maarud - Beste potetgull
Visma - eAccounting
På shortlist var følgende:
Blåkläder - Arbeidstøy
Maarud - Beste potetgull
Visma - eAccounting
Byrå: | NORD DDB Oslo |
---|---|
Kreativt team: | |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | McDonalds |
Juryens begrunnelse: | |
I en kategori med få innsendte arbeider skilte vinnerjobben seg tydelig ut. Jobben er fint skrevet, fin produsert og ideen er søt. Resultatene er det heller ikke noe å si på og juryen tror på at denne jobben har gjort en god jobb for kunden. Samtidig er juryen usikker på om spottene egentlig funker spesifikt for dette produktet, nei, de funker nok for alle produktene til kunden og er dermed kanskje for rene profilspotter å regne, tror juryen, som egentlig ikke synes det spiller så stor rolle. Alle ler nemlig av disse spottene. Alle blir sultne av disse spottene. Alle får lyst på burger, og ingen får lyst på grønnkålchips eller ferskpresset kålrotjuice. Gratulerer til årets radiocase: McDonalds, kom som du var. |