Årets spot
De nominerte er:
2 for 1 på kino - McCann
Icopal - Kikkut
Øvingshotellet - Saatchi & Saatchi
BMW - LOS&CO
Mills - Hei!
Helsedirektoratet - TRY
TV2 Sumo - McCann
De nominerte er:
2 for 1 på kino - McCann
Icopal - Kikkut
Øvingshotellet - Saatchi & Saatchi
BMW - LOS&CO
Mills - Hei!
Helsedirektoratet - TRY
TV2 Sumo - McCann
Byrå: | Los & Co |
---|---|
Kreativt team: | |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | BMW |
Kundeansv.: | Thea Borkhus |
Juryens begrunnelse: | |
På toppen troner en stødig vinner som leverer godt på alle kriteriene den skal. Den er godt tenkt, godt funnet på og godt gjennomført. Grepet er hørt tidligere, men med treffende relevans, prikkfri produksjon og elegant timing, tar den innersvingen på konkurrentene. Spotten er en del av en serie som skal knytte ekstra spenning rundt en allerede spennende nylansering, og den evner på aller beste vis å vekke lytterens nysgjerrighet med sitt klisjéfylte, men dog så effektive thrillerlydbilde. Spotten er klokkeklar, skuespillet akkurat passe nedtonet, voiceoveren sofistikert og integrert. Kvalitet ikke så helt ulikt produktet den selger – BMW 3-serie Touring. Ren kjøreglede sier de. Ren lytterglede avslutter juryen. |
Byrå: | Try |
---|---|
Kreativt team: | |
Prosjektleder: | Eline Rønneberg Vik |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Helsedirektoratet |
Byrå: | McCann |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Jørgen Bjercke |
Prosjektleder: | Katrine Berget |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | TV2 Sumo |
Kundeansv.: | Ludvig Johansen + Anne Røkenes |