Årets radiocase
De nominerte er:
Match - LOS&CO
TV2 Sumo - McCann
Euronics - Verdens Sterkeste Mann
Riis Bilglass - Både Og
Widerøe - McCann
One Call - Både Og
De nominerte er:
Match - LOS&CO
TV2 Sumo - McCann
Euronics - Verdens Sterkeste Mann
Riis Bilglass - Både Og
Widerøe - McCann
One Call - Både Og
Byrå: | Los & Co |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Frederik Horn |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Match |
Kundeansv.: | Maria Willimsen |
Juryens begrunnelse: | |
Sølvvinneren i kategori årets radiocase skal ha et kompliment for å basere seg på en fin innsikt. Og enda et kompliment for å gjøre noe som bryter med kategorien. Og enda et kompliment for å ha levert gode resultater i form av økt kjennskap, spesielt i hovedmålgruppen. Dette radiocaset hadde dessuten levert den ryddigste innsendelsen. De fortjener et kompliment for det også. Gratulerer MATCH med Compliments Guaranteed |
Byrå: | McCann |
---|---|
Kreativt team: | |
Prod.selskap: | Sagveien Resort |
Kunde: | Widerøe |
Juryens begrunnelse: | |
Tredjeplassen i Årets Radiocase går til Widerøe og deres invitasjon til Festmiddag. Dette er særs hyggelig radio som elegant inviterer med på en aldri så liten reise, og det liker vi jo. Spottene var en del av en en sukssessrik kampanje som genererte effekt langt over forventningene. Hvor stor del av æren dette kan tilfalles spottene kommer dog dessverre ikke helt tydelig frem da dokumentasjon på dette området er relativt mangelfull, noe som gjaldt størsteparten av de innsendte arbeidene. Juryen er likevel såpass overbevist om at disse spottene har dratt sin del av lasset at de tildeles bronse. Skål Widerøe! |