Beste bruk av radio
De nominerte er:
Kraft/Freia - SMFB
Luftforsvarets Flygeskole - Ernö
Røyketelefonen - Ernö
Specsavers - Saatchi & Saatchi
Wilfa - Ernö
De nominerte er:
Kraft/Freia - SMFB
Luftforsvarets Flygeskole - Ernö
Røyketelefonen - Ernö
Specsavers - Saatchi & Saatchi
Wilfa - Ernö
Byrå: | SMFB |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Christian Steen |
Prosjektleder: | Vibeke Wiedswang |
Prod.selskap: | Verdens Sterkeste Mann |
Kunde: | Kraft/Freia |
Kundeansv.: | Anette Bjerke Kolderup |
Juryens begrunnelse: | |
Denne kampanjen benytter et radiogrep som det er vanskelig å få godt til. Her er overgangen fra en stressende hverdag til en koselig friluftsdag gjort så elegant, presist og morsomt at lytteren blir forført til å være med hele veien. Kampanjen er utrolig godt produsert. Den føles frisk og annerledes, er slitesterk og gjør oss nysgjerrige på mer. |
Byrå: | Ernö |
---|---|
Kreativt team: | |
Prod.selskap: | Verdens Sterkeste Mann |
Kunde: | Wilfa |
Juryens begrunnelse: | |
Dette er definitivt annerledes bruk av radio. En klar og morsom ide vi ikke har hørt før. Vi hadde egentlig ikke trodd det gikk an å demonstrere dette produktet på radio. Og til tross for at alt blandes sammen, føles det enkelt. |
Byrå: | Ernö |
---|---|
Kreativt team: | |
Konsulent: | Henrik Habberstad |
Prosjektleder: | Mette Løland |
Prod.selskap: | Verdens Sterkeste Mann |
Kunde: | Luftforsvarets Flygeskole |
Kundeansv.: | Tom Ovind |
Juryens begrunnelse: | |
Selv om lignende grep har vært premiert tidligere, er dette spotter man |